четвъртък, май 25, 2006

Котката

Снощи пак се рових из снимките. И нямаше начин да не се натъкна на котешки такива, разбира се. Винаги се получава така - случайно попадам на някоя котешка снимка и след пет минути се оказвам в трескаво издирване на всички останали. А когато ги открия ми се иска да има още и се питам защо не съм я снимала повече. Никога не е достатъчно. Тя е пристрастяваща - котката. Когато е в стаята е много трудно да откъснеш очи от нея. Винаги прави нещо интересно. Ако ли пък не, то тогава е застанала някак толкова изящно. Или пък комично. Беше едно малко чудовище тази котка. Малка красива гадинка. Никого не уважаваше на този свят. Но затова пък ме научи да обичам, без да бъда обичана. И да съм готова да подаря свободата на някого, когото всъщност бих искала вечно да стискам в обятията си. Въпреки че и до днес много ми липсва. И още дълго ще се ровя из снимките й.

снимка: еос

Няма коментари: